середу, 21 листопада 2018 р.

Яруга біля Василькова, листопад 2018

Ще давно запланував собі поїздку в Буки Черкаської області, щоб познимкувати каньойн на чорнобілу плівку. Через певні обставини той формат поїздки, який я бачив собі спочатку, наламався. А далі і бажання пропало пертись так далеко. На поїздку підписувався Ярослав, який і підкинув варіант ближчої мандрівки. А саме у неділю зранечка поїхали шукати якийсь знатний яр між Васильковом і Великою Бугаївкою. Знайти його виявилось вельми просто по знимках з супутника і карті. З самого ранку сонце ще не пробилось крізь хмари і перші кадри першої плівки дали плоску картинку, яка викликала суцільне розчарування. Наступні кадри були зроблені проти сонця і характеризувались надмірно низьким контрастом. Знову розчарування. А далі я налажав, як ніхто не лажав в історії лажань: (ц) панда По. Я зарядив плівку в бачок і поставив його на кухонний стіл, де його чудово протягом цілого дня освітлювало сонце крізь вікно. Звісно, добра половина плівки отримала засвітку крізь щілину для заливання розчинів. Ще одне розчарування. Втрачено кілька цілком годящих кадрів. І лише останній десяток приніс задоволення. Ще одним з проколів стала помилка в оцінці погодних умов: я вдягався з розрахунку на температуру в околі 0, а було -8 ))). Не зважаючи ні на що, представляю вам результат тієї мандрівки:






Плівка - Ilford HP5+. Буки, таки я до вас доберусь...

Немає коментарів:

Дописати коментар