середу, 11 лютого 2015 р.

Про блог

Цей блог присвячений моєму захопленню фотоапаратами Exakta. З чого воно почалось я уже не пригадую, але мій інтерес розвивається, колекція камер і оптики росте. Тепер я фотографую вже більше на Exakta ніж на Contax. Я буду тут викладати описи придбань, мої враження від експлуатації, фотографії. Одразу зауважу, що мій інтерес до цих камер обмежується лише певним періодом: 1936 - 1958 роками, хоча самі камери та аксесуари до них випускались суттєво довше. Просто в 60-х роках минулого сторіччя на ринок вийшли сильні конкуренти, які забезпечили нові функціональні можливості, а соціалістичну Exakta очікував період стагнації та деградації. Exakta - перша системна дзеркальна камера, до якої випускались численні аксесуари та оптика. По кількості цих усіляких приблуд системі Exakta нема рівних. Ось тому я вирішив створити даний блог. Усі публікації перебувають у стані перманентного редагування - я постійно знаходжу помилки та додаю свіжу чи уточнену інформацію.

Немає коментарів:

Дописати коментар