четвер, 19 січня 2017 р.

Ernst Ludwig Weixdorf Meritar 50/2.9

Ernst Ludwig Weixdorf Meritar 50/2.9

Серед оптики для Exakta були не тільки "елітні" об'єктиви для суперпрофі, а й бюджетні для фотолюбителів. Одним з виробників такої оптики була фірма Ernst Ludwig з Weixdorf - це район Дрездена. Ця фірма була постачальником стандартних недорогих об'єктивів спочатку для камер Exakta а дещо пізніше для Exa. У мене давно було бажання спробувати в робот трилінзовий об'єктив. По суті з стандартною фокусною віддаллю таких для Exakta було два: Meyer-Optik Görlitz Trioplan 50/2.9 та його прямий конкурент Ernst Ludwig Weixdorf Meritar 50/2.9. Перший у зв'язку з "престижністю" виробника та "легендарністю" його старшого брата Trioplan 100/2.8 котується на ebay вдвічі чи втричі дорожче. А тут мені трапився непоганий екземпляр Мерітара за смішні гроші. Ось я і попросив товариша придбати його для мене. 

Кілька слів про технічні характеристики:

фокусна віддаль 50 мм,
діапазон зміни діафрагми 2.9 - 16,
кількість пелюсток діафрагми - 5,
діапазон фокусування від 0.7 м до нескінченності,
просвітлення одношарове,
кількість елементів - 3,
вага 124? г.


Нарешті, коли об'єктивчик добрався до мене, я зміг потестити його на ЧБ. Кілька слів про роботу з ним: темний, в контровому світлі фокусуватись це мука. Маленький і легенький. На чорнобілій плівці шикарна тональність. Ось кілька прикладів:

Немає коментарів:

Дописати коментар