середу, 5 вересня 2018 р.

Пляжний Трахтемирів 01/09/18

Осінь мала початись чудовою погодою. Я мав бажання познимкувати пейзажі та портрети на чб. Спочатку була думка вибратись в Сухолуччя за цікавими сюжетами. Але був там зовсім нещодавно, та і поїздка туди грозилась перетворитись на "тяжкий" матрас. Мені ж хотілось мандрів і пригод. Тому в суботу зранечка скочили в машину і погнали на Трахтемирів. Поставили собі задачу дістатись пішки крайньої точки, де, як ми бачили здалеку раніше, мав бути мініпляжик малодоступний для людей. Мушу сказати, що той похід без пригод не обійшовся. По дорозі туди і назад двічі будили по лісу. Мушу сказати, що ломитись через трахтемирівські хащі задоволення ще теє: якась нереальна кількість павуків і павутиння. Через якийсь час просто звикаєш, що ті потвори повзають по тобі і просто ідеш далі шукаючи виходу на стежку. Руків'я бартки, якою я торував собі шлях, було цілком сірим від павутиння. Але незважаючи на такі нюанси ми добрались до кінцевої точки і вчасно повернулись назад. На каменях, що лежали у воді біля берега ми влаштували собі трапезу з пляшкою вина. Там же і зробили кілька портретно еротичних кадрів. Я спробував вперше Ilford PANF Plus. Поки у мене неоднозначне відношення до цієї плівки, але є ще одна для подальших екпериментів. Кілька знимок до вашої уваги:



Ну і знатні кореняки:



Немає коментарів:

Дописати коментар